Doe mee aan de fotozoektocht en steun onze zorgverleners

10/06/2020

Onze helden van de coronacrisis steunen én een leuke wandeling maken? Dat kan, door een 2,7 km lange fotozoektocht in het hartje van Geel. Met dit prachtig initiatief wil Féline (9 jaar) geld inzamelen voor ons ziekenhuis. De opbrengst van de fotozoektocht gaat integraal naar het Dimpnafonds.

Een fotozoektocht vormt het ultieme ontspanningsmoment om de buurt te verkennen én om een goed doel te steunen. “Fotozoektochten zijn een begeerde activiteit voor vele gezinnen in het weekend en de komende zomervakantie, zeker door Covid-19. Een zoektocht is de ideale manier om de rustige woonwijken van Geel te ontdekken”, verklaart Kevin, vader van Féline.

Deze fotozoektocht ontstond niet zomaar. Kevins grootvader lag 3 weken op de corona-afdeling van ons ziekenhuis. “Mijn grootvader lag bij jullie in quarantaine door het coronavirus. Door jullie goede zorgen is hij er bovenop gekomen en hiervoor wilden we graag iets terug doen. Féline, mijn dochter, kwam met het idee van de fotozoektocht.”

Info & deelname

Wil je graag deelnemen? Stuur een e-mail naar: fotozoektocht_stdimpna@outlook.com
Als je je hebt ingeschreven ontvang je alle informatie, wegbeschrijvingen en foto’s. Hou je mailbox dus goed in de gaten!

Door je deelname steun je Ziekenhuis Geel (via het Dimpnafonds) met een vrije gift bij inlevering van je antwoordformulier. Kevin zal het ingezamelde geld op 1 september integraal overmaken aan het Dimpnafonds.

Prijzen

Met je deelname kan je ook een mooie prijs winnen! Degene met de meeste juiste antwoorden wint een fotoshoot ter waarde van € 75 bij Studio SDS.

Zij die niet gewonnen hebben: niet getreurd. Onder alle deelnemers zal Féline ook nog één prijs verloten, ongeacht hoeveel juiste antwoorden je hebt gevonden. De gelukkige winnaar kan genieten van een reiki-sessie (ontspanningssessie) van één uur bij ‘In Flow’ en als extraatje naar huis gaan met een mandje ‘In Flow’. Ideaal om jezelf volledig tot rust te brengen.

Veel succes!