Waar moet ik me aanmelden?

Als u voor een raadpleging naat het ziekenhuis komt, meldt u zich aan bij het onthaal in de centrale inkomhal. Een onthaalmedewerker schrijft u in en wijst u de weg naar de afdeling waar de raadpleging plaatsvindt.
Sinds kort kan u zich zelf aanmelden aan één van onze inschrijfkiosken. Zo hoeft u de wachtrij niet te trotseren en wint u tijd. U kan zich aan onze inschrijfkiosken inschrijven voor raadplegingen bij geneesheren (met uitzondering van de diensten gynaecologie, pediatrie en neus- keel- oor), voor radiologie en voor het labo. Aan deze kiosk krijgt u dan etiketten mee en een route naar het desbetreffende secretariaat. Ook uw parkeerticket kan u als patiënt hier valideren. Wanneer u voor een arbeidsongeval komt, moet u zich echter aanmelden aan het onthaal. Ook voor een opname of een daghospitaal moet u zich aanmelden aan het onthaal.

De centrale inkomhal van het ziekenhuis bevindt zich aan de J.B. Stessensstraat 2. Als u met de auto komt, kunt u daar ook parkeren.

Parkeren bij het ziekenhuis

Van het onthaal gaat u naar de afdeling waar de arts u verwacht. Daar meldt u zich aan. Hebt u van uw huisarts een verwijsbrief meegekregen? Dan geeft u die af aan de onthaalmedewerker van de afdeling.