Technoloog medische beeldvorming

Ziekenhuis Geel herbergt een waaier van diensten met 400 opgestelde bedden, hoogtechnologische operatiezalen en een heel scala aan medisch-technische toestellen. Meer dan 1000 loyale medewerkers en 100 bekwame artsen zetten dagelijks hun beste beentje voor om de patiënt met de beste en warmste zorgen te omringen.

De dienst radiologie beschikt over conventionele RX, CT, echografie, mammografie, NMR en interventionele procedures onder echo en CT geleide. Voor hybride beeldvorming beschikt de dienst in samenwerking met de dienst nucleaire geneeskunde over SPECT-CT.

Je functie:

• Je bent werkzaam op de dienst radiologie voor onder meer conventionele radiologie en CT. Daarnaast kan je ook tewerkgesteld worden op mammografie of NMR of nucleaire geneeskunde, afhankelijk van de noden van de afdeling.
  • Als technoloog medische beeldvorming ben je verantwoordelijk voor het uitvoeren van medisch-technische onderzoeken en behandelingen;
  • Je onthaalt, begeleidt, observeert en informeert de patiënten over het verloop van de medisch-technische onderzoeken;
  • Je voert diverse administratieve en logistieke taken uit die nodig zijn voor een goede werking op de afdeling;
  • Je werkt wisselende shiften tussen 7u en 22u en ongeveer 1 weekend per maand en neemt deel aan de beurtrol van nachtdiensten en feestdagen.

Je troeven:

• Je bent technoloog medische beeldvorming of bent gediplomeerd verpleegkundige met ervaring in de medische beeldvorming en/of nucleaire geneeskunde;
  • Je bent bij voorkeur in het bezit van een diploma radioprotectie;
  • Je hebt kennis van medisch-technische processen van de dienst en van de protocollen van onderzoeken en behandelingen;
  • Je kan vlot overweg met informaticatoepassingen;
  • Je kan zowel zelfstandig als in teamverband werken;
  • Je kan onder druk werken en weet toch de juiste prioriteiten te stellen.

Ons aanbod:

• Snelle indiensttreding
  • Een uitdagende functie in een omgeving waar het mensgerichte aspect centraal staat;
  • De kans om jezelf verder te ontwikkelen en te groeien;
  • Aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden waaronder extralegale vakantiedagen, soepele vakantieregeling, fietsplan, … .

Voel jij je geroepen om deze job in te vullen?

Solliciteer met je cv en motivatiebrief via vacatures@ziekenhuisgeel.be .