Wedstrijdformulier: win exclusieve Air Zoom Pulse schoenen van Nike!

Trek een heldenfoto, wie weet win jij wel exclusieve Air Zoom Pulse schoenen van Nike voor jouw heldendaden! De beste heldenfoto’s zullen ook verschijnen op onze complimentenkaartjes.

Vul onderstaand formulier in om kans te maken op een paar exclusieve schoenen. Je kan deelnemen tot 12 juni 2020 (12u).

De wedstrijd is afgelopen.

Zorgacademie voor professionals - Achilles tendinopathie: nieuwe technieken, nieuwe inzichten

Een symposium voor  kinesitherapeuten
Donderdag 7 november 2019

Schrijf je hier in en we heten je van harte welkom!

Programma:

19.00 u.     Ontvangst met koffie, registratie en accreditatie
19.30 u.     Dr. Stijn Bogaerts
20.15 u.     Dr. Maarten Caals
21.00 u.     Vragen en netwerkmoment

Communicatie vragen

Om een persbericht op te stellen, een artikel voor de Nieuwsflits te schrijven of om een uitnodiging op te maken voor een event heeft dienst Communicatie input nodig. Wie, wat, waar, wanneer, waarom en hoe. Dat zijn de 6 voornaamste gegevens om een communicatie op te stellen. Voor de communicatie over een event zijn er nog bijkomende vragen.

Suikertest (24-26 weken zwangerschap)

Tussen 24 en 26 weken zwangerschap moet je een suikertest laten afnemen bij de vroedvrouw in het ziekenhuis. Je moet hiervoor op de Materniteit zelf zijn en een volledig uur voor vrijmaken. Laat je inschrijven beneden aan het onthaal voor de vroedvrouw en begeef je vervolgens naar de tweede verdieping. Het is handig dat je al een urinestaal meebrengt van thuis, maar niet noodzakelijk. Ben je resus negatief van bloedgroep? Denk dan aan de Rhogamspuit waarvoor de gynaecoloog een voorschrift meegaf op de consultatie en die je dient af te halen bij je thuisapotheek.

:

REVALIDATIE meets verpleging

Schrijf je hier in voor de workshops van het symposium op donderdag 3 oktober.

19.30 u. - 20.00 u.
20.15 u. - 20.45 u.
21.00 u. - 21.30 u.

Aanvraagformulier evenementen

Via dit formulier dien je je aanvraag in voor de organisatie van een evenement waarbij je beroep doet op ondersteunende diensten van Ziekenhuis Geel. Het directiesecretariaat plaatst deze aanvraag op de agenda van de wekelijkse directieraad. Bij goedkeuring licht het directiesecretariaat jou hierover in.

Vul dit aanvraagformulier ten laatste drie maanden voor het geplande event in.

We gebruiken de titel in de uitnodiging en aankondiging van het event.
Bij onderwerp kan je meer uitleg geven over waar het symposium over gaat. Dit kunnen we als een korte introductie op de uitnodiging zetten.
:
We werken samen met De Vesten in Laakdal. Je kan de info hierover vinden in het draaiboek (Infoland).
Geef hier dan wat je in gedachten hebt. Facilitaire dienst neemt contact met je op om dit te bespreken. Let er wel op dat de catering voor eigen rekening is als het buiten het standaardaanbod valt.
Jobstudenten kunnen je helpen als je geen beroep kan of wil doen op collega's, secretariaat.... Zij kunnen helpen bij de ontvangst van de gasten.
Communicatiedienst maakt dit aan via Eventbrite. Je kan hiermee zien wie de deelnemers zijn en hoeveel personen zich inschrijven. Het is ook mogelijk om de deelnemers inschrijvingsgeld te laten betalen via deze online tool.
De initiatiefnemer kiest (in zijn/haar midden) een contactpersoon die als enige persoon in contact staat met de ondersteunende diensten; dit om de de communicatie en coördinatie te vergemakkelijken. Deze SPOC is als het ware de link en het aanspreekpunt tussen de groep van initiatiefnemers enerzijds en de ondersteunende diensten anderzijds.
Kan je nog niet alle vragen beantwoorden? Heb je verbetervoorstellen voor dit aanvraagformulier? Wil je nog iets extra toevoegen aan een antwoord dat je gaf?

Draag 't Geels hart in stijl - T-shirt bestelformulier

Uniek. Trendy. Casual. Comfortabel. Hét T-shirt met 't Geels hart. En het kan van jou zijn, maar ook van je zoon, je dochter, je partner... Bestel hier het collectersitem voor 31 augustus en 'draag' (letterlijk) het Geels hart voor onze patiënt. Twijfel je over de maat of over de kwaliteit? Pasmaatjes zijn beschikbaar op dienst Communicatie.

De bestelling wordt doorgegeven als je 15 euro per T-shirt stort op het rekeningnummer BE24 0682 0829 8938 met vermelding van je naam, voornaam, dienst en 'T-shirt'.

Maatjes vallen eerder klein uit.

Pagina's