Volg ons vanaf nu ook op Twitter, LinkedIn en Facebook

22/10/2018

Het ziekenhuis van Geel breidt haar communicatiekanalen uit met de sociale media. Twitter, LinkedIn en Facebook moeten het publiek een directe kijk bieden op het ziekenhuis. Wij nodigen je alvast uit om ons te volgen.

Tweerichtingscommunicatie en meer transparantie creëren

Eén van de waarden van ons ziekenhuis is de patiënt centraal stellen, en net die patiënt en zijn of haar omgeving wil het ziekenhuis bereiken via de nieuwe communicatiemiddelen. We willen de patiënt meer betrekken bij onze organisatie en we willen ook makkelijker in dialoog treden.

Gevarieerde berichtgeving

De ziekenhuismedewerkers zijn trots op hun werk en tonen dat graag. Daarnaast deelt het ziekenhuis graag haar expertise aan de patiënten en de omgeving. "We zullen ook verhalen vanuit het ziekenhuis delen en maatschappelijke thema’s naar boven halen. Tot slot kunnen we onze activiteiten beter onder de aandacht brengen: een lezing, een campagne of een uitnodiging raken nu makkelijker tot het publiek."

Volg ons op Facebook

Volg ons op Twitter