Tijdelijk aangepaste inkomzone voor patiënten en bezoekers

15/06/2020

Het Ziekenhuis Geel heeft sinds 11 juni een tijdelijk aangepaste inkomzone voor patiënten en bezoekers. Patiënten die het ziekenhuis willen binnenkomen, komen via de ingang van de tent naar binnen. De in- en uitgang zijn van elkaar gescheiden zodat mensen elkaar niet kruisen. In de tent kunnen patiënten tijdens het wachten schuilen bij slecht weer of indien nodig even zitten.

De raadplegingen in het ziekenhuis zijn sinds enkele weken terug opgestart. De oorspronkelijke inkomhal van het ziekenhuis is te beperkt om het aantal mensen te ontvangen gezien de social distancing. Om drukte te vermijden komen patiënten via de tent het ziekenhuis binnen. Bij aankomst dien je je handen te ontsmetten. Een vrijwilliger verwijst je door naar de inschrijfkiosk of balie.

De aangepaste inkomzone zorgt ervoor dat jouw veiligheid voorop staat: de sociale afstand van 1,5 meter geldt ook hier. Op deze manier draag je zorg voor jezelf, maar ook voor elkaar.