Sint-Dimpna Ziekenhuisgeel Geel kiest Jan Flament als algemeen directeur

09/07/2018

De raad van bestuur van het Sint-Dimpna Ziekenhuis Geel heeft Jan Flament aangesteld tot algemeen directeur van het ziekenhuis. De nieuwe algemeen directeur zal uiterlijk op 8 oktober 2018 in dienst treden. Tot dan zal de functie ingevuld blijven door Walter Claessens, directeur verpleging.

Jan Flament behaalde een master politieke wetenschappen aan de VUB en een master hospital management aan de UCL. In 2015 volgde nog een postgraduaat facilitair management aan de katholieke hogeschool Gent.

Professioneel begon de loopbaan van Jan Flament in 2004 als HR manager in het ZNA. Vanaf 2006 fungeerde hij twee jaar als operationeel manager en business process analyst voor de Raad van de Belgische Universitaire Ziekenhuizen. Van 2008 tot 2011 werkte Jan Flament als manager voor het UZ Brussel met bestuurlijke verantwoordelijkheden in zowel het administratieve als het technisch-operationele. Momenteel is hij in het UZ Brussel werkzaam als algemeen manager operations, adminstratie en polikliniek.

Het Sint-Dimpna Ziekenhuis heet Jan van harte welkom en kijkt vol vertrouwen uit naar een aangename, interessante en vruchtbare samenwerking.