Overlijdensbericht Michel Vangenechten - voormalig voorzitter raad van bestuur Ziekenhuis Geel

08/07/2022

Ziekenhuis Geel vernam het droevige bericht over het overlijden van de heer Michel Vangenechten. Hij was voorzitter van de raad van bestuur van het ziekenhuis van januari 2007 tot en met juni 2016. Voordien was hij al sinds 1995 lid van de raad van bestuur.

Onder het jarenlange voorzitterschap van de heer Vangenechten vond een heel aantal realisaties plaats. Enkele voorbeelden:

• Onze twee ziekenhuiscampussen werden samengebracht op de huidige locatie.
  • Het ziekenhuis breidde uit met het oncologisch dagziekenhuis, slaapkliniek en dialysecentrum.
  • Er werden samenwerkingen gerealiseerd waardoor we het NMR-toestel plaatsten maar ook waardoor bijvoorbeeld de Borstkliniek ontstond.

“Michel was de drijvende kracht van de huidige sociale netwerken van het ziekenhuis. Hij had de gave om partijen bij elkaar te brengen en was enorm geëngageerd”, aldus de mensen die met de heer Vangenechten samenwerkten.

Ziekenhuis Geel wenst de nabestaanden veel sterkte.