Oproep aan lokale ondernemers: bezorg onze Covid-helden een onvergetelijk moment

22/09/2020

Als regionaal ziekenhuis willen we graag een hart onder de riem steken van onze regio. Jullie hebben ons tijdens de eerste moeilijke maanden van de coronacrisis door dik en dun gesteund. Nu willen wij iets terugdoen om jullie te bedanken.

We willen de lokale economie, horeca- en vrijetijdssector ondersteunen.

Gun jij ons personeel een onvergetelijk moment?

Als ziekenhuis zijn we ons personeel enorm dankbaar. Altijd, maar zeker nu met de coronacrisis. Collega’s hebben elkaar hard gesteund tijdens de crisis. Door met elkaar te praten en elkaar te steunen bij moeilijke momenten, door even voor ontspanning te zorgen tijdens stressvolle shiften.

Om onze medewerkers te bedanken geven we elk team een onvergetelijk moment of ‘teambuilding’ cadeau. Er is enkel één voorwaarde: de teambuilding moet doorgaan in samenwerking met een bedrijf of organisatie in de eigen regio. Zo zal het ziekenhuis maar liefst 60.000 euro in de lokale economie pompen. Op deze manier willen we ook iets terugdoen voor alle steun die we ontvingen van de lokale bevolking.

Oproep aan lokale ondernemers

Organiseer jij een kookworkshop, dansles, wijnproeverij, ballonvaart, etentje, bowling, smikkeltocht, minigolf, escape room… voor één of meerdere van onze teams?

Alle ideeën en voorstellen zijn welkom, zowel voor kleine als grote groepen. De beste en leukste voorstellen zullen we aanbieden aan ons personeel.

Budget per persoon

We voorzien een budget van 60 euro per persoon voor activiteiten en/of organisatoren in stad Geel en buurgemeenten (Olen, Herselt, Hulshout, Westerlo, Mol, Laakdal, Meerhout, Dessel, Kasterlee, Retie).

Voor activiteiten en/of organisatoren buiten dit gebied voorzien we een budget van 30 euro per persoon.

Hoe bezorg je ons jouw voorstel?

Bezorg ons jouw voorstel van teambuildingsactiviteit voor 15 oktober 2020 op communicatie@ziekenhuisgeel.be.

Belangrijk om te weten en mee te geven in jouw dossier:

• De activiteit kan pas doorgaan vanaf 2021, in functie van wat er mogelijk is op vlak van corona. We hopen dat de crisis dan voorbij is en er een ‘normale’ teambuilding mogelijk is. Maar in elk geval moet de activiteit ‘corona-proof’ zijn.
  • Wat is de kostprijs per persoon?
  • Wat bieden jullie aan voor deze kostprijs?
  • Wat is het minimum en maximum aantal deelnemers voor de activiteit?
  • Wat is de locatie en de duurtijd van de activiteit?
  • Jouw contactgegevens

Medewerkers kunnen ook zelf een activiteit organiseren met hun team en hiervoor budget krijgen. Het gaat hier dan ook om 60 euro per persoon voor activiteiten in Geel en buurgemeenten, of 30 euro per persoon voor activiteiten buiten die regio.