Koop wijn of bubbels en steun onze helden

08/12/2020

Drink jij met de eindejaarsfeesten ook wel eens een glaasje wijn of bubbels? Koop je drank via de wijnactie van Fifty One Club Geel en steun Dimpnafonds, hét goede doel van Ziekenhuis Geel.

Mis jij de gezelligheid van bijeenkomsten met vrienden en familie, eens een avondje uit? Ook Kerst en Nieuwjaar zullen we dit jaar op een andere manier vieren, in onze bubbel. Gelukkig kunnen we dan nog wél bubbels drinken en genieten van een lekker hapje en drankje. Koop je wijn en/of bubbels via de wijnactie van Fifty One, je steunt er het Dimpnafonds mee!

Fifty One Club Geel en Dimpnafonds slaan de handen in elkaar voor deze actie. “Met de wijnactie zamelt Fifty One Club Geel elk jaar geld in om goede doelen te steunen, zoals Dimpnafonds. Tijdens de eerste coronagolf kreeg het Dimpnafonds van de club een gift van 10.000 euro” zegt Emiel Wouters, lid van de club en voorzitter van het ziekenhuis.

Ook nu denkt Fifty One Club Geel aan onze helden. Alle wijnen die jij, jouw familie, vrienden, collega’s… via het ziekenhuis kopen zijn ten voordele van Dimpnafonds. Dat wil zeggen dat alle opbrengst van die verkochte flessen naar het Dimpnafonds gaat om projecten van het ziekenhuis te ondersteunen. Zoals de strijd tegen Covid-19, de aanleg van een revalidatietuin en de inrichting van een nieuw kinderziekenhuis.

Hoe werkt het?

1. Kies je wijnen of bubbels uit de online catalogus. Je moet per 6 flessen wijn bestellen.
  2. Bestel de wijnen of bubbels via de webshop.
  3. Bij het afrekenen van je online winkelmand vul je “Ziekenhuis Geel” in bij het veld Contactpersoon bij Fifty One of "Ziekenhuis Geel" of "geen". Zo weet Fifty One Club Geel dat de opbrengst van die wijnen voor Dimpnafonds is.
  4. Je krijgt jouw flessen thuis geleverd.

Ja, ik wil de catalogus bekijken en wijn of bubbels bestellen