Féline lanceert nieuwe fotozoektocht voor kinderziekenhuis

02/06/2021

Vorig jaar zamelde de 9-jarige Féline een mooi bedrag in voor ons ziekenhuis met een 2,7 km lange fotozoektocht in het hartje van Geel. Dit jaar wil ze opnieuw haar steentje bijdragen. Deze keer gaat de opbrengst integraal naar de kinderafdeling.

Een fotozoektocht is het ultieme ontspanningsmoment om de buurt te verkennen én om een goed doel te steunen. “We hebben heel veel leuke reacties gekregen op onze zoektocht van vorig jaar, zodat we niet getwijfeld hebben om deze zomer een nieuwe uit te stippelen”, zegt Kevin, vader van Féline.

Het is bovendien weer een mooie zoektocht geworden van 3,2 km door enkele rustige woonwijken van St-Dimpna in combinatie met een aantal verborgen paadjes langs de velden en het centrum van de parochie.

De opbrengst gaat dit jaar op uitdrukkelijk verzoek van Féline naar de kinderafdeling van Ziekenhuis Geel. “We werken aan een vernieuwingsproject van onze kinderafdeling, waarbij we een aantrekkelijke belevingswereld willen creëren op maat van kinderen. De website wordt kindvriendelijker en op de afdeling zelf zullen vrolijke mascottes en stickers de kinderen begeleiden tijdens hun bezoek”, zegt directeur Jan Flament. “Warme giften zoals die van de fotozoektocht van Féline gebruiken we om dit project mee te financieren.”

Info & deelname

Wil je graag deelnemen? Stuur een e-mail naar fotozoektocht_stdimpna@outlook.com of ga langs bij de Geelse dienst Toerisme & Stadsanimatie op de Markt in Geel. Als je bent ingeschreven, ontvang je alle informatie, wegbeschrijvingen en foto’s.

Door je deelname steun je de nieuwe kinderafdeling van het ziekenhuis en onze jongste patiëntjes (via het Dimpnafonds) met een vrije gift bij inlevering van je antwoordformulier. Kevin zal het ingezamelde geld op 1 september integraal overmaken aan het Dimpnafonds.

Prijzen

Extra goed nieuws: met je deelname kan je ook een mooie prijs winnen! Heel wat sponsors en lokale handelaars hebben namelijk een mooie prijzenpot samengesteld. De winnaars worden geloot op 1 september. Veel succes!