Doe een gift en help onze helden in hun strijd tegen corona

25/03/2020

Ziekenhuis Geel bereidt zich voor op een lange en intense crisis. Ook de naweeën van corona zullen nog lang voelbaar zijn: ziekenhuizen die opnieuw de normale gang van zaken moeten opnemen, hun organisatie heromtoveren, uitgeputte zorgverleners met traumatische ervaringen er bovenop helpen…

Waarom zijn giften nodig?

Iedereen werkt dag en nacht en geeft het beste van zichzelf. Fysiek én mentaal. Onze helden krijgen te maken met extreme stress en traumatische ervaringen. Jij kan hen door deze crisis helpen. Ondersteun onze zorgverleners in hun strijd tegen corona en doe een gift.

Waar dienen giften voor?

De ingezamelde fondsen zullen gaan naar psychologische begeleiding van onze medewerkers en voorzieningen om hen even een ontspanningsmoment te geven in een stressvolle omgeving (ontspanningsruimtes, relaxatiematrassen…). We willen ook tablets aankopen zodat geïsoleerde coronapatiënten kunnen videobellen met hun familie.

Hoe kan je een gift doen?

> Ik doe een gift online

> Je kan ook een gift doen op rekeningnummer BE53 0689 0926 1253 - GKCCBEBB (beheerd door Stichting Pelicano), met als mededeling: corona

Je krijgt een fiscaal attest voor giften vanaf 40 euro.

Ziekenhuis Geel werkt samen met Dimpnafonds vzw voor het inzamelen van giften. ​Als we meer geld inzamelen dan nodig voor de coronacrisis, zullen we dit investeren in andere belangrijke projecten van Ziekenhuis Geel.