Beperking bezoekregeling en info over uitstel niet-dringende zorg

01/12/2021

Naar aanleiding van de toenemende coronabesmettingen en Covid-19-opnames in de ziekenhuizen, neemt de overheid een aantal maatregelen. Ook als ziekenhuis zijn we genoodzaakt om maatregelen te nemen.

Niet-dringende zorg

Wij bekijken dag voor dag welke niet-dringende activiteiten nog doorgaan. Voorlopig gaat alles door. Wij contacteren jou als je afspraak niet zou doorgaan.

Bezoekregeling

Bezoek is vanaf nu enkel nog mogelijk in afspraak met de verpleegafdeling. Je moet dus op voorhand contact opnemen met de verpleegafdeling en met hen afspreken welke bezoeker wanneer komt en voor hoelang. De regeling blijft behouden dat er maximum 1 bezoeker per patiënt per dag is toegelaten. Als bezoeker draag je continu een mondmasker, ook in de patiëntenkamer.

Begeleiding is nog steeds niet toegelaten, tenzij in uitzonderlijke gevallen.

Klik hier voor de volledige regeling voor bezoekers en begeleiders