Wereldobesitasdag: stap mee met ons

07/03/2021

Wandel je gezond! Stap mee met ons voor Wereldobesitasdag en toon dat je een gezond gewicht en welzijn belangrijk vindt.

We hebben speciaal voor jou een wandeling uitgestippeld van zo'n 4,5 km door de stad Geel (die je ook kan inkorten), langs stille paadjes en trage wegen. Toon dat je een gezond gewicht en welzijn belangrijk vindt, zeker in tijden van corona.

Tijdens de wandeling leer je via een quiz op je smartphone leuke weetjes over voeding en beweging.

Na afloop van de wandeling krijg je een goodiebag met een mooi paar kousen én een brochure met uitgestippelde wandelingen. Zo kan je blijven wandelen.

Je kan gratis deelnemen, maar je moet je wel op voorhand inschrijven via bit.ly/wereldobesitasdag2021

Dit evenement wordt georganiseerd door Ziekenhuis Geel, Baro (de obesitaskliniek van het ziekenhuis) en Stad Geel. Het wordt mede mogelijk gemaakt door sponsoring van Medtronic en Nestlé.