Dag tegen Kanker: een hartverwarmende dag, ook in ons ziekenhuis.

23/10/2017

Op donderdag 19 oktober legden vele vrijwilligers en zorgkundigen onze kankerpatiënten extra in de watten met een gevarieerd activiteitenprogramma. "Even de dagelijkse strijd tegen de ziekte vergeten", weerklinkt het.   Tal van vermakelijke workshops vonden plaats in ons ziekenhuis: wellness, knutselen, make-up, kleuradvies, fotoshoots ... elke deelnemer vond wel z'n gading. Als kers op de taart kwam Frank Deboosere enkele bemoedigende woorden wisselen. De weerman fungeert als campagneleider en heeft ook zijn reden om een geel lintje op te steken. Tenslotte kent iedereen wel iemand die geconfronteert wordt met kanker.  Stak jij ook een geel lintje op om de kankerpatiënten een hart onder de riem te steken?

Bekijk hier enkele foto's met ondermeer het bezoek van Frank Deboosere op Dag tegen Kanker.